Субота, 20.04.2024
Старобабанівська загальноосвітня
школа І-ІІІ ступенів


"Після хліба найважливіше для народу — школа"         Ж. Дантон

Новини освіти
Цікавинки
Наше опитування
Як Ви ставитеся до ЗНО?
Всього відповідей: 57
Що за вікном?
Друзі сайту


Освітній портал

”ПедПреса”"
Головна » Статті » Початкова школа

День зустрічі птахів
Свято
«День зустрічі птахів»

Тема: Проведення свята «День зустрічі птахів».

Мета: широке залучення учнів початкових класів до справи охорони і приваблювання птахів.

Обладнання: малюнки птахів, маски птахів, книги і журнали про життя птахів, шпаківні та синичники, саморобки, ліплення птахів, плакати та вислови про птахів, кінофільм про життя так охорону птахів, демонстраційний матеріал.



З метою широкого залучення учнів початкових класів до справи охорони і приваблювання птахів необхідно щороку організовувати традиційне свято «День зустрічі птахів».
Це свято треба обов’язково проводити окремо. Воно проводиться не пізніше другої декади березня. Проведенню самого свята повинна передувати певна підготовка.
Класоводи спільно з вчителями біології складають план свята, в якому передбачаються такі основні заходи:

План підготовки до свята

1. Проведення бесід по класах про охорону та приваблювання диких корисних птахів.
2. Виготовлення штучних гніздівель для птахів: шпаківень та синичників.
3. Виготовлення гасел та масок птахів.
4. Добір малюнків, оформлення колекцій кормів для підгодівлі птахів, створення монтажу із життя птахів.
5. Добір художнього матеріалу для декламації, співів та підготовка художньої самодіяльності в окремих класах.
6. Складання питань до вікторини про птахів.
7. Оформлення приміщення, де має відбуватися свято (шкільний зал) гаслами, які закликають охороняти птахів, малюнками, плакатами тощо.
8. Оформлення виставки кращих робіт учнів, які відображають життя корисних диких птахів – малюнки, ліплення, саморобки з дерева та тканини.
9. Запрошення батьків, учнів старших класів, учителів, громадськості.
10. Підготовка виставки книжок про птахів (за допомогою шкільної бібліотеки).
11. Організація прийому виготовлених гніздівель від окремих класів.


У плані також вказується склад журі по оцінюванню роботи та відзначенню окремих класів, учнів, які добре підготувалися до свята
Бажано на святі продемонструвати кінофільм про життя і охорону птахів.
Першу декаду березня необхідно організувати розвішування виготовлених учнями штучних гніздівель - шпаківень та синичників у садах, парках, лісах. Штучні гніздівлі треба нумерувати і закріплювати за окремими групами учнів, які проводять над птахами, що їх заселяють, спостереження протягом року. Подаємо орієнтовний сценарій свята «День зустрічі птахів» на станціях юних натуралістів.
Учитель відкриває свято і вітає з ним учнів.
Свято розпочинається радіоперекличкою за певним текстом, який може бути змінений або доповнений залежно від місцевих умов.

Ведучий: (до залу). Увага! Увага! Сьогодні ми проводимо радіоперекличку з різних регіонів України. Викликаємо: Північ, Південь, Захід, Схід. (До мікрофону). Як ви нас чуєте? Добре! Розкажіть, як у вас зараз з весною, яка погода, як почувають себе наші пернаті друзі-птахи, чим займаються. (До залу). Слухайте! Слухайте! Говорить станція Північ України. (Звучить записана на плівку або виконана на музичних інструментах музика).

Північний полюс: (Слова чути з динаміка, магнітофона чи музичного центра). У нас сьогодні радісно, ясно. Після тривалої, холодної зими вперше з’явилося сонечко. Всі дуже зраділи. Земля у нас ще вкрита снігом, воду скував лід, ніде ні зеленої травинки, ні співу пташиного. Мороз, а часом іде сніг. (Звучить музика).

Ведучий: (До залу). Говорить сонячний Південь. (Весела музика).

Південь: (слова з динаміка, магнітофона чи музичного центру). Подув теплий південний вітер. Сніг розстав і морозів немає. Сонце уже припікає, у нас добре, починають цвісти перші весняні квіти, співають пташки. В них не5мало турбот, вони збираються зграями і обмірковують свої шляхи на північ, адже вже пора збиратися в дорогу. Чи готові ви їх зустрічати?

Ведучий: (До залу). Як, друзі, готові?

Всі: (хором). Готові! Готові!

Ведучий: (до залу). Говорить Схід України. (Музика).

Схід України: У нас на сході розтає лід на річках, сніг вже майже зійшов. Дує теплий вітер. Оживають ліси та сади, повсюдно чути веселий спів пташок.

Ведучий: (до залу). А тепер послухаємо, шо ж на Заході України.

Захід України: А у нас незабаром почнеться весняна сівба. З Африки прилетіли чорногузи, які оглядають свої старі гнізда. З кожним днем стає все більше птахів. Граки поважно походжають по свіжій ріллі , знищуючи лялечки комах-шкідників.

Ведучий: (до залу). Увага! Увага! Викликаємо сільську радіостанцію Говорить село, де відбувається свято. (Музика).

Село: У нас вже тепло. Гріє сонечко, пробивається зелена травичка, розпочала ся робота на полях, а в садах та парках багато галасу. Це прилетіли шпаки. Вони голосно співають вранці, а граки ремонтують свої гнізда. З нетерпінням чекаємо ластівок, зозуль. До зустрічі готові. В садах і марках розвішано багато штучних гніздівель.

Ведучий: (до залу). Друзі, від пернатих братів на нашу адресу надійшли телеграми, які нам прочитає поштар. (До мікрофона підходить учень, одягнутий в костюм поштового голуба з поштарською сумкою на боці).
Поштар: Чи тут зібралися птахів? (Із залу відповідають : «Так, тут…»). Тоді слухайте, які телеграми надіслали ваші пернаті друзі.

Телеграма 1-а

Село, місто,( де відбувається свято). Всім друзям птахів. Оглянули шпаківні, виготовлені вами, залишилися задоволені.
Дякуємо за турботу. Влітку віддячимо – знищимо всіх шкідників саду.

З привітанням шпак.
Телеграма 2-а

Учасникам свята «День зустрічі птахів».
Вилітаємо з Африки. Терміново повідомте, чи вже є у вас комахи. Якщо немає, ми затримаємося у дорозі.
Ластівки.

Телеграма 3-а

Всім школярам села, міста …
Дуже вдячні за турботу про нас в тяжкий зимовий час. Ми вилітаємо до себе з доброю згадкою про вас. На повітряних шляхах розповімо про вас птахам, які летять сюди. Даємо їм вашу адресу.
Снігурі.

Текст привітань юннатів

На сцену виходить група юннатів.

Юннат: Любий друже мій, юннате,
Уявляєш скільки птах
Може нищить, поїдати
Гризунів, черви, комах?

Юннат: Тож птахи із нами в спілці
Поля й лісу сторожі:
Сови, дятли, серпокрильці
Щиглі, одуди, чижі.


Юннат: Тож, як стрінеш непутящих,
Що біжать поза двором
Видирати гнізда в чащах –
Ти одразу присором.

Юннат: Між дорослих і малечі
Пташка бачить все навкруг,
Дружно сяде вам на плечі,
Якщо ви їх справжній друг.

Юннат: Тих, у кого є кормушки,
В кого є птахи в дворі,
Не кусають ані мошки,
Ні трикляті комарі.

Юннат: Бо птахи працюють р’яно,
Поїдаючи комах,
І до вечора в них певно
Аж оскома на дзьобах

(Дмитро Білоус. «Пташині голоси». )

Юннат: Там. Де сонечко червоне,
Дзвонить жайворонок , дзвонить.
Мов супутник в вишні,
Посила нам позивні.
Прийняли ми ті сигнали
І шпаківні почіпляли.
Й цим птахам допомогли.

Ведучий: На наше свято нарешті прилетіли пташки, які хочуть з вами, діти, познайомитися і розказати про користь, яку вони приносять.( на сцену виходять учні в масках птахів: по одному або всі разом).

Ведучий:
Красень дятел

Хто на дереві вгорі
Барабанить по корі?
Красень дятел на вербі
Знай вистукував собі…
Там, де дятел на суку
Начувайся шкіднику і
В щілинку не залазь,
Утекти хотів? А вась!

Виходить наперед хлопчик в масці дятла:

Хлопчик: Я, діти, деревний птах. Живу в лісах. З допомогою свого дзьоба добуваю з-під кори дерев шкідників і поїдаю їх у великій кількості. Я триста раз на день приношу своїм дітям гусениць і дорослих комах. За один зимовий день я знищую до 150 короїдів.

Ведучий: Травичка зеленіє, сонечко блищить,
Ластівка з весною скоро прилетить.

Виходить дівчинка в масці ластівки:

Дівчинка-ластівка: Я ластівка. Гніздечко своє ліплю біля ваших віконець. Мої діти дуже люблять дрібних мушок, комарів і тому я цілий день ловлю їх в повітрі. Наша сім’я винищує до одного мільйона комах шкідників в сільському господарстві.

Ведучий: Прилетіла зозуленька
З далекого краю,
Сіла собі спочивати
У великім гаю.
Сіла собі спочивати
Та й стала кувати.

Виходить на сцену дівчинка у масці зозулі.
Дівчинка-зозуля: Послухайте люди добрі, що маю казати. Я теж приношу користь. Всі пташки бояться мохнатих гусениць, а я за одну годину знищую їх до сотні.

Ведучий: А ось прилетіла сова – сіра голова.
(На сцену виходить дівчинка в масці сови).

Дівчинка-сова: Я хижий птах, але приношу користь. За літо я поїдаю багато мишей, а кожна миша може з’їсти за рік кілька кілограмів зерна.

Ведучий: Прилетіла мухоловка.
(На сцені з’являється дитина в масці мухоловки).

Дитина-мухоловка: Я хоч маленька, але апетит в мене великий, з’їдаю кожний день по 300 мух і комарів.

Ведучий: Нарешті добралася до нас синичка.
(З’являється синичка).

Синичка: Я синичка. За день я знищую скільки комах, скільки важу сама.

Ведучий: Дещо хоче повідомити про себе горобець.
Горобець: Я ловлю комах, жуків,
Їм маленьких черв’ячків.
В теплий край я не літаю,
під стріхою хату маю.
Цвірінь – сів я на хлівець,
Зовуть мене горобець.

Деякі діти не люблять нас А знаєте ви, що ми знищуємо личинки довгоносика – шкідників саду. Особливо багато комах поїдаємо. Коли годуємо своїх малят.

Ведучий: Прилетів весною одуд
У село. Веселий кут.
І навколо залунало:

Одуд: Буду тут! Буду тут!

Ведучий: Там, де одуд появився, комашні, вважай, капут.
По весні ще довго чути:

Одуд: Буду тут! Буду тут!

Ведучий: Коли ж вересень надходить,
В теплий край його маршрут.
А весною знов почуєм:

Одуд: Буду тут! Буду тут!

Ведучий: Діти, ми дізналися про користь, яку приносять нам птахи.
Чим ми допомогли пташкам?

( По черзі виходять юннати і розповідають про проведену ними роботу: одні про виготовлені кормушки, другі про те, як вони всю зиму підгодовували пташок, треті виносять шпаківні і дуплянки, демонструючи їх дітям і т. д.)

Інсценізація

Ведучий: Гуляють білі сніговиці.
Тріщить мороз, гудуть вітри.
Сидять зажурені синиці
І повзики, і снігурі.
Зима. Зима! Не те. Що влітку
Біліє далеч снігова.
І на малесеньку чечітку,
Колючий острах навіва.
Дзьобатий дятел працьовито
У кору стука не дарма,
Але й йому тепер не сито –
Кругом зима, кругом зима.
І сніг летить, а вітер злиться,
І навіть щиглик на біду,
Хоч звичка в нього бадьориться,
Притих під кущиком в саду.
Сніжинки білі – не комахи,
А ковдра біла – не тепло.
І повели розмову птахи
Про те, що буде, шо було.

Виходить синиця (в масці)

Скільки тут пташок співало,
Веселилося щодня.
Коли сонце пригрівало
І літала комашня
Кожний кущик, кожну гілку
Обсідали залюбки
Щоб не шкодили ніскільки
Їм зажерливі жуки.
Сили в крильцях не жаліла
Жодна пташка – ой, малі!
І комах, і гусінь їла
На зеленому гіллі.
Я одна тоді, бувало,
Не хвалюся задарма,
За добу комах з’їдала –
Скільки важила сама.
Всі птахи: (хором). А тепер кругом зима
Ні комашечки нема!

Дятел: Ой було, було, було –
Всюди зелено, цвіло.
Хто працює. А не спить,
Досхочу міг їсти й пить.
Пробудився на зорі –
Застрибав по корі.
Де сховався жучок,
Короїд – черв’ячок .
Лиш прицілився: стук-стук!
І вже в дзьобику жук.
А тепер кругом зима -
Їжі доброї нема.

Всі хором: Ой нема, нема, нема
Бо зима, кругом зима!

Снігур: Рід наш ,друзі, не з добра
Взяв найменше снігура –
Крихту їжі на бігу
Ми шукаємо в снігу.
Та було це не завжди6
Не знайшов , той так сиди,
Тільки як воно сидіть
Ще примерзнемо глядіть,
До водиці, до землі.
Ми ж малі, малі!

Повзик: О це мені, повзику,
Та піти на ковзанку
Відшукати гілочку,
Відштовхнутись другою,
Позмагатись з хугою…
Та на лю-лю…морозику
Хо-ло-лодно повзику,
Бо знайшов за днин очку
Тільки зе-зерниночку
І зга-згадувати шкода,
Ой? Біда, біда, біда.

Всі хором: Навіть згадувати шкода
Ой, біда, біда, біда.

Щиглик: Не чути свисту-щебету
В нашому саду.
Невже звикають до шепоту
В пташиному роду?
Давайте обміркуємо,
Обдумаємо все
Ми лихо переборимо,
Що нам зима несе.
Мені ж оце ввижалися
Не лише морози злі,
А й друзі, що зосталися
У птахів на землі.
Не кидали ми рідної ніколи сторони
Й багато праці плідної
Звершили ми з весни.
З мотивами дитячими
Сплітавсь пташиний гам
Там будьмо, друзі, вдячними –
Підмога прийде нам.
Бо як трапиться біда
Вірний друг не покида.

Хором: Може й вірно він гада,
Друг в біді не покида.

Чечітка: Я, що звуть мене чечітка,
Буду в щиглика за свідка.
Чи не ми трудились чесно -
Вздовж і в шир і перехресно
Облітали гай і ниви,
Берегли сади й посіви?
А чи нам того не знати
Як нам дякують юннати
За оту наочно строгу
Безкорисливу підмогу?
Он, погляньте, в тому домі
Школярі живуть знайомі,
Що не раз мене, чечітку,
Годували навіть в літку.
Тож пошлім до них синицю,
Всього птаства представницю,
А вона метка на слово -
Все полагодить чудово.

Всі хором: Вірно! Вірно! Хай синиця
Буде наша представниця!

(Школярі, що почули гам, підходять до саду)

1-й юннат: Глянь туди!
2-й юннат: А що?
1-й юннат: Пташки.
3-й юннат: А звідтіль синиця йде до школи навпростець.
4-й юннат: Треба зупинитися – розпитати в чім річ.
5-й юннат: Звісно в чому, друзі?
1-й юннат: Певно важко день і ніч порпатись в галуззі.
3-й юннат: Їжі мало, бо зима.
4-й юннат: Ну, то я до зали.
1-й юннат: Годівниці недарма, значить, майстрували.
2-й юннат: Заготовили кормів для пташок доволі.
3-й юннат: Є насіння бур’янів, є зерна у школі.
1-й юннат: Різних ягід також є. Все, як бачите, вчасно.
2-й юннат: Сяде пташка, поклює. І зима не страшна.

Ніколи не зробимо шкоди
Ми пташці у нашім краю.
Хай лине в край і на води,
Співає для нас в маю.

Ми друзі і вірні, і щирі,
Бо ми бережемо повсякчас
Пташок, що літають у вирій
І тих, що зимують у нас.
Зустрінуться в рідному краї
З ключем журавлиним вгорі,
Синичок і щигликів зграї
І повзики, і снігурі.
І кору застукає дятел
Сигналом робочого дня.
І знову почне працювати
Корисне мале пташеня.
Тримайтесь жуки і комахи
Де сад або нива цвіте і –
На святі зимуючих птахів,
Ми договір склали про те.
І лапкою навіть сирниця,
Приклала печатку сама.
Даремно хурделиця злиться,
Даремно лютує зима.

(Підписують договір).

Ведучий: А зараз ми послухаємо і повідгадуємо цікаві загадки.

1. Сіла пташка на дубку, завела своє ку-ку!
Стрепенулись їжачок, заєць і козулі.
Всіх збудив той голосок, пісенька …(зозулі).

2. За вікном сніжок, піднялася віхола,
Але бачу я пташок, що сидять під стріхою:
Чив-чив-чив , чив-чив-чив. Хто співати їх навчив?
Пташенята сірі ці звуться…(горобці).

3. На дворі хатинка , солом’яний дах.
Живе там малесенький птах.
Із сонечком рано встає пташеня!
Цвірінькає, стрибає, шукає черв’ячка.
Хто відгадає - той молодець.
Сіренька пташка – це… ( горобець).

4. Ми пішли до гаю вдвох – я й сестра Маринка.
А в гаю тім тьох та тьох, та іще так дзвінко…
Що за співанки? Чиї? То співають …(солов’ї ).

5. Відлітають за моря, у краї далекі,
На будинках гнізда вють.
Звуть же їх ь…(лелеки).

6. Що воно за дивна птиця –
Світла денного боїться.
Дзьоб гачком, великі очі,
І не спиться їй щоночі.
Ху-ху-ху! – кричить вона.
Відгадали! Це…( сова).

7. Прилетіли гості,
Сіли на помості,
Без сокири, без лопати
Поробили собі хати.
( Пташки).

8. Без сокири і без рук, а дім будує.

(Пташка).

9. В мене є великий хист,
Я співаю, як артист.
Спів мій радісний усюди.
Дуже люблять слухать люди.

(Соловей).

10. Всяк в блакитнім піджачку, в рожевій сорочці.
В нас зимою по садку гуляють. Як гості.

(Снігурі).

11. Уночі гуляє, а вдень відпочиває,
Має круглі очі. Бачить серед ночі.

(Сова.).

12. Сам вечірньої години заховався в кущ калини
Та на дудочку одну грає пісню чарівну.

(Соловей).

13. Хоч я не молоток – по дереву вдаряю.
Кожнісінький куток обслідувать бажаю.

(Дятел).

14. Хто гнізда свого не має. Яйця іншим підкидає.
Та у лісі в холодку все кує: ку-ку, ку-ку!?

(Зозуля).

15. На одній нозі стою. А другу я грію.
Цілий день на озері шукаю їжу я.

(Чапля).

16. Біле, як сніг, чорне , як жук,
Вертиться. Як біс і повертає в ліс.

(Сорока).

17. У садочку . понад тином.
Я зробив йому хатину,
Він навколо обдивився,
Засміявся й поселився.
(Шпак).

18. Швидко скрізь цей птах літає,
Безліч мошок поїдає,
За вікном гніздо будує,
Тільки в нас він не зимує.
(Ластівка).

19. Сам я маленький, хохолок гостренький, всіх зустрічаю,
«О-ду-ду» своє співаю.
(Одуд).

20. Які ноги заввишки , такий ніс завдовжки,
Хату на хаті має, жабам рахунок має.

(Лелека).

21. Довгохвостий строкатий птах.
Живе в лісах.
Любить блискучі речі.
(Сорока).

22. Птах у якого чорна голова.
Горло, передня частина грудей,
Крила і хвіст, решта оперення попелясто-сіре.

(Ворона).
23. Двічі родиться, а раз умирає
(Птах).

24. Хто має носик долото?
Ним комах з кори виймає,
Про здоров’я в лісі дбає.
(Дятел)

Ведучий: А зараз ми проведемо цікаву вікторину про птахів. Вона покаже, який клас, яка ланка краще знає пернатих наших друзів.
( Ставляться запитання про птахів).


Орієнтовні запитання для вікторини

1. Назвіть п’ять зимуючих у нас птахів.

2. Які птахи прилітають до нас з півдня першими ? (Шпаки).

3. Які птахи влаштовують по кілька гнізд на одному дереві? (Граки).

4. Яке місто має назву птаха? (Орел).

5. В якого птаха такий міцний хвіст, що він підтримує птаха? (Дятел).

6. Яку користь приносять синиці зимою, коли всі птахи сплять? (Синиці розкльовують зимові гнізда шкідливих комах, поїдаючи яєчка і личинки комах).

7. Який співучий птах прилітає до нас останнім? (Іволга, вона має яскраве забарвлення і тому прилітає, коли дерева вкриваються листям).

8. Скільки потрібно взяти «а» , щоб одержати птаха? (Сорок-а).

9. Чому не можна брати в руки яєчка? (Птахи залишають гніздо, коли почують чужий запах і можуть покинути гніздо).

Засторога
Володимир Коломієць Ремези сплели в гіллі
рукавичку – хату…
Скоро-скоро вже малі
будуть пташенята!
Не скрадайтеся ніхто –
Навіть і скраєчку...
Птахи кидають гніздо,
Як торкнеш яєчка!

10. Чому качки, гуси не тонуть? (Їх пір’я змазане жиром і не мокне).

11. Що страшніше птахам взимку: голод чи холод? (Голод).

12. Чому сову називають корисним птахом? ( Вона знищує за рік близько тисячі мишей).

Ведучий: Молодці діти. Ви виявили глибокі знання про життя птахів. А тенпер послухайте дещо нове та цікаве про наших пернатих друзів .

Цікаві відомості

Найменша із пташок в світі – колібрі. Довжина її – 60 мм, маса – 1.5 гр; найбільша – африканський страус відповідно: 2,7 м і 90 кг).

Дуже довгий язик у зеленого дятла (14 см), висовується такий язик на віддаль, яка більша за довжину дзьоба в 4 рази.
Найбільший і найважчий птах на Землі – африканський страус. Його маса сягає 80-100 кг. Ріст – до 2,5 м .

Найважчий літаючий птах – дрохва. Маса тіла – до 21 кг, а ріст – до 103 см.

Найменші птахи в світі - колібрі. Зустріти їх можна на всьому американському континенті. Видів птахів-ліліпутів дуже багато. Вчені нарахували їх близько 320. Серед них є свої чемпіони. Найменша – карликова колібрі. Маса її менша 2-х грамів. Тобто вона в 50 тисяч разів легша , ніж страус. Довжина (разом із дзьобом і хвостом) – всього 5 см. Живе малятко на Кубі Найбільша серед цих птахів – гігантська колібрі. Вона розміром з ластівку.

Качки і гуси не бояться морозів. Вони витримують температури -110


Шпак працює на добу 176 годин, міська ластівка – 18 годин, стриж – 19 годин, горихвістка – 20 годин.

Журавлі не влаштовують гнізд, а відкладають яйця прямо на купі сухої трави, напівгнилої осоки, абияк покладених на землю. Але ця земля оточена непрохідним болотом або лісовими хащами, дістатися до них важко.

Сорока будує інколи 4 гнізда: одне справжнє, а 3 порожніх. В одному з цих гнізд вона сідає і голосно стрекоче. Пересидівши там небезпеку, вона перелітає до справжнього гнізда. При якісь тривозі тихенько перелітає в сторону. Над кожним гніздом дах з гілок, над справжнім дах міцний, ретельно оплетений гілками так міцно, що майже не пропускає дощу. В пустих гніздах дах робиться абияк.

Комахоїдні пташки найкорисніші. Наприклад. Пара синиць за 13 днів вигодування приносять 10000 комах (400 раз на добу кожна). Виводить 10-12 пташенят двічі на рік. Пара синиць очищає 40 яблунь від шкідників за місяць.

Вік життя птахів дуже різний: чапля – 24, лелека – 23, морські чайки – 20, ластівки – 15, дикі голуби – 13, горобці - 10, жайворонки – 8, перепела – 7, дрозди – 7, кулик – 3.

Птахів найбільше приваблює червоний колір. Вони звертають увагу на червоні ягоди: вишні, малину, горобину, калину. Білі порічки солодші червоних, але птахи рідко їх чіпають.

Найважчий із літаючих птахів – велетенський канюк. Вага самців до 16,5 кг, розмах крил до 2,5.

Швидкість польоту сокола під час падіння на здобич – 360 км/год.

Орли, грифи можуть набирати висоту до 6-7 тис. м.

Свої яйця в чужі гнізда підкидають зозулі та дик і качки.



Наслідки проведення вікторини оголошуються після її закінчення. Переможців – класи, окремих учнів і юннатів відзначають подарунками – книжками, саморобками, які відображають життя окремих птахів. Після відзначення переможців організовується демонстрування кінофільму та виступають учасники художньої самодіяльності з піснями, декламаціями, танцями. Кожний клас може мати емблему – малюнок птаха. Костюми або маски птахів.
До наступаючого свята «День зустрічі птахів» кожний клас складає короткий звіт про виконану роботу по охороні та приваблюванню диких корисних птахів.




Категорія: Початкова школа | Додав: teach (06.01.2011)
Переглядів: 14526 | Теги: сценарій | Рейтинг: 3.3/3
© 2024           
Конструктор сайтів - uCoz   Всі файли представлені тільки для ознайомлення і ніякої відповідальності за них автор сайту не несе! Авторство належить виключно правовласникам!