Рудь Надія Володимирівна
Основною формою музичного виховання школярів у загальноосвітній школі є проведення уроків музичного мистецтва, які мають бути змістовними, насиченими, цікавими, захоплюючими, живими, хвилюючими і творчими.
Учитель музичного мистецтва є творцем уроку. Від його майстерності залежить рівень і якість інтелектуального, музично-естетичного та морального розвитку дітей. Педагог постає на уроці своєрідним майстром, який своїми знаннями, своїм талантом та жагучим бажанням, душею та серцем, словом та діями плекає творчу, духовно багату особистість. Музичне мистецтво має стати відкритою інтонаційно-образною моделлю входження дитини у світ культури.
При викладанні музичного мистецтва в школі основний акцент я ставлю на особистісний розвиток учня, збагачення його емоційно- естетичного досвіду під час сприймання та інтерпретації творів музичного мистецтва й музично-практичної діяльності, а також на формування ціннісних орієнтацій, потреби у творчій самореалізації та духовно-естетичному самовдосконаленні.