Пентій Ніна Миколаївна
Народилась 1957 року в селі Крачківка Маньківського району Черкаської області. В 1980 році закінчила Кіровоградський державний педагогічний інститут ім. О.С. Пушкіна за спеціальністю англійська мова. Нині я працюю учителем англійської мови в Старобабанівській загальноосвітній школі І – ІІІ ступенів.
«Викладання – це мистецтво , а не ремесло.» саме в цьому – корінь учительської справи. Перепробувати десять методів і вибрати свій, переглянути десять підручників і не дотримуватись ні одного в точності – ось єдино можливий шлях живого викладання. Вічна винахідливість, вимогливість, самовдосконалення – ось єдиний курс учительського трудового життя». І.А. Зазюк. «Основи педагогічної майстерності»
Добре розуміючи вимоги сьогоднішнього дня, коли перед школою стоїть завдання гуманізації освіти, я намагаюсь ефективно організувати колективну та індивідуальну роботу з учнями, враховуючи їх вікові особливості та особисті якості. Я намагаюсь створити для кожного оптимальні умови навчання,задовольнити їх інтелектуальні потреби. Кожен урок намагаюсь провести захоплююче,на високому методичному рівні, використовуючи творчі форми і методи роботи в кожному класі. Правильно вибрана методика, використання наочних посібників, різноманітного роздаткового матеріалу, опорних таблиць, магнітофона, комп’ютера роблять кожен урок вчительки не схожим на інші. З перших уроків у 2 класі я працюю над розвитком зорової і слухової пам’яті школярів. Свої уроки я будую так, щоб перед учнями стояло завдання, яке вони повинні вирішити самостійно, зробити чергові відкриття для себе. Уроки проходять у швидкому темпі. На кожному з них створюється умови для активної мовленнєвої діяльності. У молодших класах інтерес до предмета підтримується частою зміною видів діяльності, використанням багатого арсеналу наочних посібників, іграми. На уроках учні вчаться відстоювати свої переконання, захищаючи свою точку зору, формувати особисте ставлення до різних проблем, висловлювати власне судження. Велика увага приділяється ситуативному мовленню учнів. При цьому я вибираю ситуації з життя самих учнів, спрямовані на практичне застосування набутих знань. Радість пізнання розвиває творчість учнів, формує інтерес до вивчення іноземної мови, тому до кожного уроку вчителька намагається підготувати щось нове: цікаві тексти, проблемні завдання, яскравий наочний матеріал… Методичним змістом сучасного уроку англійської мови повинна бути комунікативність. Навчаючи учнів іноземної мови я навчаю їх спілкуватись цією мовою. А навчити цьому можна лише в умовах спілкування, тобто процес навчання повинен бути організований так. Щоб він якомога більше був наближений до реальної комунікації. Готуючись до уроку я підбираю такі вправи, які б спонукали учнів до розмови, бесіди, розповіді. Використання ігрової ситуації, рольові ігри на уроці підсилює емоціональне сприйняття матеріалу. В процесі гри учні набувають досвіду спілкування. Можливість говорити не від свого імені, а від імені героя, роль якого грає учень,дозволяє звільнитись від страху видатись смішним, від сором’язливості,тривоги. Дуже важко пам’ятати про індивідуальні особливості кожного учня в процесі організації мовленнєвої діяльності. При цьому я обов’язково враховую рівень підготовки учня на даному етапі, його настрій в даний момент, знає чим учень цікавиться, чим захоплюється. На уроці прослідковується диференціація навчання, я не змушую учнів розповідати про свою сім’ю, знаючи що там не все благополучно. Здібним учням даю індивідуальні завдання: підготувати розповідь, продумати питання. Саме такі учні частіше проводять мовну зарядку, готують цікаві повідомлення.
Проблемне питання, над яким працюю нині: «Ситуативне мовлення на уроках англійської мови»
Розробки уроків на тему "Їжа" (8) 11 клас
|